Spółka Impel Business Solutions weźmie udział w tegorocznej edycji Forum Technologii Bankowości Spółdzielczej, które odbędzie się w Warszawie w dniach 20-21 maja. Wydarzenie gromadzi ponad 500 osób – przedstawicieli sektora spółdzielczego oraz dostawców nowoczesnych rozwiązań wspierających transformację cyfrową i usprawnienie procesów operacyjnych w bankowości.
Forum Technologii Bankowości Spółdzielczej to spotkanie bankowości spółdzielczej o ugruntowanej, wieloletniej renomie. Jego program tworzy Rada programowa, która dba by w programie pojawiły się wyłącznie ważne i aktualne tematy, a zaproszeni goście reprezentowali wysoki poziom merytoryczny i byli autorytetami w swoich dziedzinach.
W programie konferencji pojawią się następujące tematy:
- strategia i cyfrowa transformacja bankowości spółdzielczej
- sztuczna inteligencja, robotyzacja i automatyzacja procesów back-office, personalizacji usług i obsługi klienta
- cyberbezpieczeństwo i ochrona danych w sektorze bankowości spółdzielczej – zagrożenia, najlepsze praktyki oraz regulacje prawne. DORA i praktyczne aspekty implementacji
- technologie w obsłudze klienta i jak pozyskać nowych klientów
- bankowość mobilna, open banking i nowoczesne płatności
- systemy wymiany informacji dla banków spółdzielczych i zrzeszających.
W ramach Forum Technologii Bankowości Spółdzielczej nasi przedstawiciele będą dostępni dla uczestników, aby rozmawiać o tym, jak outsourcing procesów kadrowo-płacowych oraz zarządzanie dokumentacją może odciążyć zespoły banków spółdzielczych i wpłynąć na większą efektywność oraz oszczędności kosztowe.
Oferta Impel Business Solutions wychodzi naprzeciw potrzeb bankowości spółdzielczej, która stoi dziś przed wyzwaniami związanymi z cyfryzacją, ochroną danych oraz brakiem zasobów ludzkich. Spółka oferuje usługi, które pozwalają skupić się na działalności podstawowej, przekazując obsługę zaplecza administracyjnego w ręce profesjonalistów – specjalistów kadrowo-płacowych i wykwalifikowanych archiwistów.
Oferowane rozwiązania obejmują m.in.:
- outsourcing kadr i płac z gwarancją zgodności z przepisami i terminowości,
- digitalizację i archiwizację dokumentów zgodną z wymogami KNF i KSeF,
- niszczenie dokumentów po upływie przewidzianego przepisami okresu ich przechowywania
- opiekę nad całym procesem PPK i rozliczeniami ZUS.
Udział w wydarzeniu to także okazja do zebrania opinii i potrzeb od przedstawicieli sektora spółdzielczego. Dzięki temu lepiej odpowiadamy na wyzwania potrzeby klientów i rozwijamy nasze rozwiązania w kierunku automatyzacji procesów back-office w bankowości.
Serdecznie zapraszamy do udziału w Forum i spotkania z naszym zespołem.
Rejestracja jest nadal otwarta: https://konferencje.bank.pl/forum-technologii-bankowosci-spoldzielczej-2025/
Udział jest bezpłatny dla pracowników banków, kadry naukowej oraz administracji publicznej.