Rośnie zainteresowanie outsourcingiem procesów administracyjnych. Potwierdza to stale rosnąca liczba naszych klientów. Co miesiąc grono to powiększa się, co nas niezmiernie cieszy. Od stycznia dział kadr i płac oraz księgowy zyskały nowego klienta – Magnezyty Grochów S.A.

To przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnią historią. Słynie
z wydobycia i przeróbki magnezytu oraz jego pochodnych.
Dobre wdrożenie usługi to podstawa
Etap wdrożenia był wyzwaniem – w krótkim czasie należało skonfigurować system pod obie usługi – księgowość i payroll (płace).
Usługa realizowana jest na współdzielonym z klientem systemie Impuls. W praktyce Impel Business Solutions nalicza wynagrodzenia, a klient we własnym zakresie obsługuje procesy kadrowe w udostępnionym narzędziu: od zatrudnienia do zwolnienia, prowadzi akta osobowe, korzysta z modułu czas pracy itp.
Co obejmuje współpraca?
Współpraca wystartowała z nowym rokiem w standardowej obsłudze płacowej dla 120 osób.
W styczniu zostały naliczone pierwsze wynagrodzenia dla pracowników, a klient rozpoczął korzystanie z systemu w zakresie modułu kadrowego, obsługi Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, odzieży roboczej. Od kwietnia personel Magnezytów korzysta z portalu pracowniczego.
Umowa na obsługę księgową obejmuje elektroniczny obieg dokumentów oraz dostęp do dodatkowych funkcjonalności systemu Impuls: moduł magazynowy i moduł sprzedaży.
Czym się wyróżnia obsługa Impel Business Solutions?
Współpraca realizuje potrzeby firmy Magnezyty Grochów w zakresie kadrowo-płacowym i księgowym – poprzez przejęcie części procesów i udostępnienie systemu do samodzielnej obsługi wybranych zadań. Rozwiązania dopasowano precyzyjnie do potrzeb klienta np. moduł czasu pracy umożliwia zaciąganie plików wynikowych z systemu rejestracji czasu pracy klienta. Kierownicy klienta wprowadzają dane, na bieżąco modyfikują plan i mają dostęp do raportów walidujących czas pracy. Kadry klienta korzystają z portalu pracowniczego z systemem wniosków urlopowych.
Pracownicy Magnezytów zyskali łatwy dostęp do systemu, gdzie mogą złożyć wniosek o urlop lub zweryfikować swoje dane. Dostęp do systemu obejmuje podgląd nast. dokumentów:
- kartoteki osobowe/zarobkowe/podatkowe
- pożyczki
- kasa zapomogowo-pożyczkowa
- benefity
- elektroniczne paski płacowe
- deklaracje PIT-11.
Przydzielony opiekun biznesowy klienta dba o efektywną obsługę i bieżącą komunikację. Ten model współpracy sprawdził się u wielu klientów IBS.
Więcej o outsourcingu kadrowo-płacowym i księgowym dowiesz się z naszego serwisu.