Rośnie zainteresowanie outsourcingiem procesów back office. Potwierdza to stale rosnąca liczba naszych klientów. Co miesiąc grono to powiększa się, co nas niezmiernie cieszy. Od stycznia dział kadrowo-płacowy i księgowy zyskały nowego klienta – Magnezyty Grochów S.A.

To przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnią historią. Słynie
z wydobycia i przeróbki magnezytu oraz jego pochodnych.


Dobre wdrożenie usługi to podstawa

Etap wdrożenia był wyzwaniem – w krótkim czasie należało skonfigurować system pod obie usługi – księgowość i payroll.
Usługa realizowana jest na współdzielonym z klientem systemie Impuls. W praktyce IBS nalicza wynagrodzenia (payroll), a klient sam obsługuje procesy kadrowe w udostępnionym narzędziu: od zatrudnienia do zwolnienia, prowadzi akta osobowe, korzysta z modułu czas pracy itp.

Co obejmuje współpraca?

Współpraca wystartowała z nowym rokiem w zakresie standardowej obsługi płacowej dla 120 osób.
W styczniu zostały naliczone pierwsze wynagrodzenia dla pracowników, a klient rozpoczął korzystanie z systemu w zakresie modułu kadrowego, obsługi PKZP, odzieży roboczej. Od kwietnia personel Magnezytów korzysta z portalu pracowniczego.
Umowa na obsługę księgową obejmuje elektroniczny obieg dokumentów oraz dostęp do dodatkowych funkcjonalności systemu Impuls: moduł magazynowy i moduł sprzedaży.

Czym się wyróżnia obsługa Impel Business Solutions?

Współpraca realizuje potrzeby firmy Magnezyty Grochów w zakresie kadrowo-płacowym i księgowym – poprzez przejęcie części procesów i udostępnienie systemu do samodzielnej obsługi wybranych zadań. Rozwiązania te zostały indywidualnie dopasowane do potrzeb klienta np. moduł czasu pracy umożliwia zaciąganie plików wynikowych z systemu rejestracji czasu pracy klienta.
Kierownicy klienta wprowadzają dane, na bieżąco modyfikują plan i mają dostęp do raportów walidujących czas pracy.
Kadry klienta korzystają z portalu pracowniczego z systemem WFL wniosków urlopowych. Narzędzie zapewnia: możliwość złożenia wniosku o urlop oraz dostęp pracowników m.in. do swoich danych ewidencjonowanych w Impulsie. Do tych danych należą: kartoteki osobowe/zarobkowe/podatkowe, przyznane świadczenia, pożyczki, kasa zapomogowo-pożyczkowa, wykorzystywane benefity, elektroniczne paski płacowe czy deklaracje PIT-11.
Przydzielony opiekun biznesowy klienta dba o efektywną obsługę i bieżącą komunikację. Ten model współpracy sprawdził się u wielu klientów IBS.

Więcej o outsourcingu kadrowo-płacowym i księgowym dowiesz się z naszego serwisu.

Aktualności