Efektywność, konkurencyjność, nowoczesność. To hasła, które były naszym mottem przy tworzeniu webinaru dla hoteli i nieruchomości komercyjnych. Wysokie koszty funkcjonowania i braki pracownicze to główne bolączki tych branż. Jako remedium proponujemy udoskonalenia w procesach biznesowych. Zaprezentujemy je podczas webinaru pt. „Jak uzyskać oszczędności w obsłudze administracyjnej hoteli i nieruchomości komercyjnych?„, który odbędzie się 8 listopada w godz. 10.00-11.00.

Jak osiągamy oszczędności?

Przede wszystkim stawiamy na technologię i specjalizację pracowników realizujących kadrowo-płacową oraz księgową. Stosujemy digitalizację z OCR, algorytmy automatyzujące (RPA) i system ticketowy. Pracownicy odpowiedzialni za obsługę klienta to specjaliści znający aktualne przepisy, biegle poruszający się w procesach i ukierunkowani na doskonalenie. Nasze ekspertki – Aleksandra Pietruczuk, dyrektor procesów księgowych i Katarzyna Adamczyk, dyrektor procesów kadrowo-płacowych, opowiedzą na webinarze, jak na co dzień wygląda obsługa klienta z branży hotelowej i nieruchomości komercyjnych. Pokażą, jakie elementy usługi wpływają na wyższą efektywność i oszczędności.

AGENDA

10.00 : 10.05 – Powitanie

10.05 : 10.25Model obsługi dopasowany do hoteli i nieruchomości komercyjnych – outsourcing kadrowo-płacowy / Katarzyna Adamczyk, dyrektor procesów kadrowo-płacowych, Impel Business Solutions

10.25 – 10.45Ekonomiczna księgowość dla hoteli i nieruchomości komercyjnych / Aleksandra Pietruczuk, dyrektor procesów księgowych, Impel Business Solutions

10.45 – 11.00 – sesja pytań i odpowiedzi

Dlaczego warto wziąć udział w webinarze?

  • Zyskasz wiedzę z pierwszej ręki od praktyków, którzy na co dzień obsługują Twoją branżę.
  • Zobaczysz liczby, które potwierdzają skuteczność stosowanych rozwiązań.
  • Poznasz przykłady dobrych praktyk dla Twojej branży.

Aktualności