Za nami wiosenna konferencja Społem 2025, która odbyła się 10 kwietnia w Warszawie. Organizatorem wydarzenia był Zarząd Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców „Społem”. W konferencji wzięli udział prezesi i członkowie zarządów. W czasie wydarzenia wystąpiła przedstawicielka Impel Business Solutions.
Celem konferencji, jak pisze organizator, było „omówienie kluczowych obszarów działalności spółdzielni spożywców „Społem” w zmieniających się warunkach społeczno-gospodarczych naszego kraju”. W pełni te potrzeby realizowała agenda. Znalazły się w niej m.in. tematy: zmian podatkowych, informacje o ubezpieczeniach, systemie kaucyjnym i recyklomatach, a także systemy do zarządzania przestrzenią sklepową. Ważnym punktem programu był obszar pracowniczy – od rozwoju kompetencji, przez produktywność do wellbeingu.

Ostatnią prelekcję poprowadziła Monika Ostrowicz – menedżer ds. sprzedaży w Impel Business Solutions. Zaprezentowała usługi outsourcingowych skrojone dokładnie pod potrzeby spółdzielni spożywczych. Pokazała jak doskonalenie obsługi administracyjnej wpływa na wzrost efektywności bieżącej działalności.
Konferencja Społem 2025 była okazją nie tylko do wystąpienia eksperckiego dla jednej ze spółek z Grupy Impel. Przede wszystkim umożliwił bezpośredni kontakt z przedstawicielami spółdzielni z całej Polski. Zdaniem Moniki Ostrowicz – „dla wielu uczestników dużym zaskoczeniem było to, że Impel oferuje dziś tak wyspecjalizowane usługi, jak outsourcing kadrowo-płacowy i księgowość dla spółdzielni”.
Spotkanie było bardzo udane, czego dowodem są pierwsze rozmowy z kilkoma spółdzielniami. „Dla części z nich to było pierwsze zetknięcie z naszą ofertą. W kilku przypadkach natychmiast udało się nawiązać relacje i wymienić kontakty – w tym także z osobami decyzyjnymi” – dodaje Monika Ostrowicz.
Udział w konferencji potwierdził, że potrzeby związane z outsourcingiem usług kadrowo-płacowych i księgowych są coraz bardziej widoczne w środowisku spółdzielczym. Nasza obecność potwierdziła również, że bezpośrednie spotkania i rozmowy są najlepszą drogą do budowania zaufania i współpracy.