Chcemy towarzyszyć Wam bardziej. Dlatego uruchomiliśmy kanał podcastów na Spotify do łatwego i wygodnego kontaktu z naszymi ekspertami. Cykl „Transformacja biznesu na czasie” opowiada bliżej o procesach – zarówno tych realizowanych w ramach obsługi back office, jak również rozumianych jako działania pomocnicze. Krótko mówiąc dotyczą wszelkich aspektów, z jakimi wiąże się transformacja: technologii, komunikacji, obsługi klienta, zarządzania zmianą i wielu innych. Poruszane tematy będą się koncentrować na transformacji usług BPO: kadr i płac, księgowości, zarządzaniu dokumentami i doradztwie podatkowym.

Sukcesywnie na kanale pojawiają się nowe materiały. Dotychczas udostępniliśmy cztery odcinki. Można je podzielić na dwie kategorie tematyczne. Jedna dotyczy technologii OCR, a druga omawia komunikację z klientem w relacji outsourcingowej.

Dlaczego warto poznać nasze podcasty?

Tematyka podcastów w naturalny sposób łączy się z realizowanymi przez nas usługami – księgowością, kadrami i płacami czy zarządzaniem dokumentami. Nasi eksperci doskonale znają te usługi i chętnie dzielą się swoją wiedzą produktową. Tym sposobem tworzymy przyjazną platformę wymiany opinii.

Stąd temat technologii OCR, która nie jest szeroko omawiana. Nasi eksperci – Katarzyna Łucka i Mateusz Podburaczyński – omawiają m.in. zastosowanie tego rozwiązania, jego koszty i sposób wdrożenia. Na przykładzie własnej pracy udowadniają korzyści z jego wykorzystania. Okazuje się, że OCR dokumentów księgowych pozwala zaoszczędzić nawet 70% czasu pracy potrzebnego do obsługi.

Równie dobre efekty może przynieść właściwa komunikacja z klientem. Za jej realizację odpowiedzialny jest HR Business Partner, którego zadaniem jest utrzymanie relacji z klientem i nadzór nad usługami zawartymi w umowie. Więcej o tych działaniach opowiada Katarzyna Łopatka.

Zapraszamy do posłuchania.

Aktualności