Nowoczesne technologie są kluczem do sukcesu. Nawet w tak pozornie tradycyjnym obszarze jak księgowość. Dzisiaj sprawna i skuteczna obsługa procesów back office nie jest możliwa bez zaawansowanych narzędzi. Pracownicy, którzy doświadczyli dobrodziejstwa technologii wyręczającej ich w rutynowych i monotonnych zadaniach, nie wyobrażają sobie sprawnego funkcjonowania bez tych narzędzi.

Impel Business Solutions od kilku lat korzysta z nowoczesnych rozwiązań osiągając coraz lepszą skuteczność i zapewniając klientom wyższą jakość w procesach księgowych, kadrowo-płacowych i zarządzania dokumentacją. Wykorzystujemy ponad 60 algorytmów, które stale monitorujemy pod kątem elastyczności, efektywności i wyniku finansowego. Łączymy potencjał robotów z digitalizacją i OCR, czyli optycznym rozpoznawaniem znaków. Pozwoliło to wyeliminować papier w procesach księgowych w blisko 100%.

Związek Pracodawców Polsk Miedź działa na rzecz wielu spółek członkowskich wspierając ich w pozyskaniu wiedzy i ciekawych rozwiązań biznesowych. By ułatwić wymianę doświadczeń zorganizował warsztat pt. „Procesy biznesowe i robotyzacja – zapoznanie z technologią Robotic Proces Automation służącącą automatyzacji procesów”.

Prelegentami byli eksperci na co dzień inicjujący wdrożenia technologii i czuwający nad jej rozwojem w podległych procesach: Katarzyna Łucka, Ewa Piotrowska i Aneta Mordzak.

Warsztat odpowiedział na kilka pytań:

Jak zmienić procesy księgowe, by osiągnąć lepszą efektywność obsługi?
Które rozwiązania technologiczne zastosować, by osiągnąć zamierzony efekt?
Jak robotyzacja i OCR mogą pomóc Twojej firmie?
Czy warto wdrażać transformację samodzielnie, czy lepiej skorzystać z pomocy sprawdzonego dostawcy?

Uczestnicy dowiedzieli się także:

Czym jest proces?
Jaka jest metodologia identyfikacji potencjału do robotyzacji?
Od czego zacząć mapowanie procesów do robotyzacji?
Jak ocenić opłacalność wdrożenia robotyzacji?

Padało wiele pytań zwł. o etapy transformacji cyfrowej i podejście pracowników do tej zmiany.

Efektem warsztatu są dalsze spotkania z klientami zainteresowanymi poszczególnymi produktami.

warsztaty OCR

Aktualności

Uzupełnij formularz

Podaj nam więcej szczegółów, co pomoże nam sprawnie odpowiedzieć na Twoje zapytanie









    * pole wymagane

    Administratorami Twoich danych osobowych będą Współadministratorzy wskazani w linku Wykaz Współadministratorów, którzy przetwarzają dane na podstawie umowy o współadministrowanie.
    Zgłoszenie odwołania ww. zgód należy wysłać na następujący adres e-mail: iod.e-marketing@auraco.pl
    Punktem kontaktowym dla Ciebie, w sprawach dotyczących ochrony Twoich danych w związku z ww. Zgodami, jest Auraco sp. z o.o., ul. Solec 81B, 00-382 Warszawa, adres e-mail iod.e-marketing@auraco.pl.