Outsourcing ZFŚS

Dziś dla pracowników ważne są benefity – im więcej, tym lepiej. Zwiększają zadowolenie i lojalność personelu. Obsługa tych świadczeń odbywa się w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Obligatoryjnie muszą go powołać pracodawcy zatrudniający min. 50 osób w wymiarze pełnoetatowym. Pozostałe firmy powołują fundusz dobrowolnie.

Zapytaj o ofertę

Czym jest outsourcing ZFŚS?

Obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych to określona kwota odprowadzana przez pracodawcę, która może zostać spożytkowana na wiele sposobów służących pracownikowi i jego rodzinie. Działania mogą obejmować np.:

  • wypoczynek
  • działalność kulturalno-oświatową i sportowo-rekreacyjną
  • sprawowanie opieki nad dziećmi (żłobki, przedszkola, kluby dziecięce, kluby dziennej opieki, inne formy wychowania przedszkolnego)
  • benefity
  • pomoc materialną

Od lat prowadzimy szeroko zakrojone wsparcie HR, a obsługa ZFŚS jest dodatkową pomocą dla przedsiębiorców. Przejmujemy w całości zarządzanie i administrowanie Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych. Zapewniamy system informatyczny wraz z internetową aplikacją, co pozwala w sposób szybki i bezpieczny obsługiwać świadczenia zawarte w regulaminach naszych klientów.
W razie potrzeby pomagamy w tworzeniu zgodnych z przepisami regulaminów zakładu pracy, a także zapewniamy obsługę kadrowo-płacową.

Co zyskujesz?

Transparentność

i kontrolę wydatkowanego budżetu

 

 

Optymalizacja kosztów

i oszczędność czasu

Szybkość i wygodę

pracowników – stały dostęp do aplikacji 365/7/24

 

Wsparcie specjalistów

finansowo-księgowych i prawnych

Dostęp do dedykowanych

raportów dla klienta

Co nas wyróżnia?

  • Jako jedyni na rynku kompleksowo zarządzamy funduszami świadczeń socjalnych wraz z dostępem do platformy kafeteryjnej

 

  • 20-letnie doświadczenie w obsłudze procesów HR

 

  • Jesteśmy ekologiczni – eliminujemy dokumenty papierowe
Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami
i sprawdź ofertę

Zapytaj o ofertę

Inne produkty

Zobacz więcej

Uzupełnij formularz

Podaj nam więcej szczegółów, co pomoże nam sprawnie odpowiedzieć na Twoje zapytanie









    * pole wymagane

    Administratorami Twoich danych osobowych będą Współadministratorzy wskazani w linku Wykaz Współadministratorów, którzy przetwarzają dane na podstawie umowy o współadministrowanie.
    Zgłoszenie odwołania ww. zgód należy wysłać na następujący adres e-mail: iod.e-marketing@auraco.pl
    Punktem kontaktowym dla Ciebie, w sprawach dotyczących ochrony Twoich danych w związku z ww. Zgodami, jest Auraco sp. z o.o., ul. Solec 81B, 00-382 Warszawa, adres e-mail iod.e-marketing@auraco.pl.