Usługi księgowe

Sprawna i prawidłowo działająca księgowość ułatwia właściwe funkcjonowanie firmy, buduje płynność finansową i operacyjną oraz poprawia pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa. Wymaga jednak nie lada doświadczenia i wiedzy dotyczącej zakresu finansowo-rachunkowego, przepisów prawa i regulacji podatkowych.

Zapytaj o ofertę

Czym są usługi księgowe?

Oddaj księgowość w ręce ekspertów, którzy od kilkunastu lat wspierają firmy i instytucje realizując outsourcing procesów księgowych na rzecz firm i instytucji różnej wielkości: od organizacji non-profit i małych firm po giełdowe grupy kapitałowe. Księgujemy wszelkie operacje gospodarcze, opracowujemy raporty okresowe i sprawozdania finansowe. Zapewniamy ciągłość przejętych procesów wg ustalonych parametrów SLA i KPI. Usprawniamy obsługę wykorzystując zarządzanie procesowe, digitalizację dokumentacji, automatyzację i technologię OCR. Nasi pracownicy posiadają kompetencje i specjalistyczną wiedzę z obszaru rachunkowości, podatków i Lean Management.

Usługa może być realizowana w 1 z 3 modeli – wybierz najlepszy dla Twojej firmy:

  • outsourcing księgowy – powierzenie wszystkich procesów księgowych
  • usługa księgowa in-house – nasz specjalista wykonuje zadania w siedzibie Twojej firmy
  • usługa księgowa w zespole dedykowanym – wybrany zespół specjalistów realizuje zadania księgowe Twojej firmy

Współpraca z nami to ciągłe usprawnienia procesowe i wykorzystanie technologii. Obok digitalizacji i automatyzacji stawiamy na OCR – narzędzie do rozpoznania znaków w zeskanowanych dokumentach i obrazach.

Co daje OCR w obsłudze księgowej?

  • wbudowany moduł szablonów do odczytu faktur
  • automatyczne uczenie
  • budowanie Big Data z danymi dostawców
  • intuicyjną obsługę aplikacji do weryfikacji danych
  • możliwość OCR-owania różnych rodzajów dokumentów np.: dokumenty magazynowe, akta osobowe, ankiety, raporty finansowe, umowy handlowe
  • wiele możliwości dostarczenia dokumentów do OCR: API, FTP, skrzynka mailowa
  • integrację z RPA, LM, BPM, systemami ERP
  • wiele dostępnych formatów wejściowych i wyjściowych plików
  • szybki dostęp do informacji

Co zyskujesz?

Cyfryzację dokumentacji

 

 

Redukcję kosztów obsługi

 

Oszczędność czasu

 

 

Gwarancję bezpieczeństwa danych

 

Ograniczenie ryzyk biznesowych

Co nas wyróżnia?

  • Doświadczenie w obsłudze dużych, giełdowych podmiotów
  • Procesowe podejście do realizowanych usług
  • Praktyka we wdrażaniu nowych technologii w obsłudze back-office – automatyzacja, OCR
  • Zespół ekspertów produktowych – z doświadczeniem i specjalistyczną wiedzą
Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami
i sprawdź ofertę

Zapytaj o ofertę

Inne produkty

Zobacz więcej

Uzupełnij formularz

Podaj nam więcej szczegółów, co pomoże nam sprawnie odpowiedzieć na Twoje zapytanie









    * pole wymagane

    Administratorami Twoich danych osobowych będą Współadministratorzy wskazani w linku Wykaz Współadministratorów, którzy przetwarzają dane na podstawie umowy o współadministrowanie.
    Zgłoszenie odwołania ww. zgód należy wysłać na następujący adres e-mail: iod.e-marketing@auraco.pl
    Punktem kontaktowym dla Ciebie, w sprawach dotyczących ochrony Twoich danych w związku z ww. Zgodami, jest Auraco sp. z o.o., ul. Solec 81B, 00-382 Warszawa, adres e-mail iod.e-marketing@auraco.pl.